"Tijdens mijn Master studie Communicatie en Beïnvloeding aan de Universiteit van Nijmegen werd ik overspoeld met de beïnvloedingsprincipes van Cialdini. En uiteraard niet zomaar, want Dr. Robert Cialdini is wereldwijd dé autorititeit op het gebied van beïnvloeden en overtuigen. Zijn zeven principes zijn ideaal om online marketing strategieën te optimaliseren, maar zijn daarentegen ook zeer toepasbaar voor het schrijven van wervende vacatureteksten. Want in een tijd als deze, waarbij de krapte van de arbeidsmarkt hot topic is en zeker nog wel zal blijven, willen we natuurlijk allemaal het talent dat we nodig hebben zien te bereiken en overtuigen met onze vacatures. Daarom heb ik zijn zeven principes hieronder opgesomd en direct toepasbaar gemaakt voor het werven van geschikte kandidaten" - Nikki Theuns, Marketing Manager

Meer weergeven

< TERUG

Deel deze pagina


JAMwerkt.nl maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je automatisch akkoord met het plaatsen van Cookies.